Шедьоврите на Поли

От днес стартира нов раздел "Вашите шедьоври". В него ще представяме творби направени от вас. 

Първият ни гост е Поли от Гърция. Ето нейната история и творби .

Как разбра за полимерната глина?

Поли: За моето "запознаване" с глината започна от там, че обичам ръчно изработените неща. Купувала съм множество неща от полимерна глина.

Стана така, че бях много, прекалено много свободна и исках за започна да се занимавам с нещо. Сетих се за глината, но не знаех тогава, че се нарича полимерна глина. Написаха в Гугъл търсачката и веднага попаднах на твоя невероятен сайт. От тук вече се запознах по-обстойно.

Ти и твоите теми ми помогнахте да подготвя и работното си място, също така от теб си купих първата глина и някои от материалите.

Как се учеше да работиш с полимерна глина?

Поли: Стана чрез Интернет. Гледах множество клипове, гледах Утилисима и така усвоявах нещата.

Обичам индийската култура и не само, всяко едно медальонче, обици, гердани и каквото и да било с етно мотив.

Харесва ми страшно Джулие Пикело. Искам да усвоя нейните техники.

По принцип съм творчески настроен човек. Рисуването, писането на стихове и изобщо всичко, с което се захвана от към творчество ми се отдава и бързо навлизам в нещата.

 

Благодаря ти Поли.
Работите ти са много оригинални и красиви.
Желая ти много щастие и реализиране на творческите проекти. Успех!

Разкажете ни вашата история.

Коментари

Популярни публикации